Pagalbos prisikviesti nepavyko
„Praėjusią savaitę mano namuose dingo elektra. Tuo metu buvau rūsyje. Laimei, turėjau telefoną, paskambinau kaimynui ir išsiaiškinau, kad pas juos taip pat nėra šviesos. Tačiau išsikviesti pagalbą, pasirodo, yra kone neįmanoma misija“, – piktinosi į redakciją paskambinęs vyriškis, prisistatęs Petrauskio pavarde.
Jis pasakojo skambinęs bendruoju pagalbos telefonu 112. „Tačiau mane kone pasiuntė velniop ir liepė kreiptis į „Lesto“. Toks abejingumas pribloškė. Juk tai bendrosios pagalbos telefonas, kuris turėtų padėti žmogui bet kokiu atveju. O gal aš mirštu rūsyje?“ – retoriškai klausė vyriškis.
- Bendrojo pagalbos centro Vilniaus skyriaus viršininkas Liutauras ŠINKŪNAS: „Jei žmogus būtų pasakęs, kad jam priepuolis, sutriko širdies veikla ar pan., tai šiuo atveju būtų iškviesta greitoji medicinos pagalba. Tačiau jei dingo elektra rūsyje – tai yra ne mūsų funkcija. Juolab kad Lietuvos elektros skirstomųjų tinklų operatorius (LESTO) taip pat turi trumpąjį pagalbos telefoną (1802 – aut. past.). Bendrojo pagalbos centro pagrindinė funkcija yra greitosios medicinos pagalbos, policijos ir ugniagesių gelbėtojų iškvietimas.“