Konfliktinė situacija

Pirko šviežią, gavo pašvinkusią


Šviežios prekės šviežumu reikia įsitikinti – tokį patarimą pirkėjams davė gargždiškis Tomas (pavardė redakcijai žinoma – aut. pastaba), kuris teigė greta turgavietės esančioje palapinėje ne pirmąsyk įsigijęs sugedusios žuvies. Žuvį kaip ir pinigus, jam esą teko išmesti.


„Jau du kartus prie turgaus pirkau žuvį, kuri pasirodė buvusi sugedusi, nors skelbiama, kad žuvis šviežia. Pirmąkart už menkę ir starkį sumokėjau 30 litų – žuvį teko išmesti. Dabar nusipirkau strimelę – ji irgi buvo sugedusi. Nežinau, kur kreiptis. Ar gali būti taip apgaudinėjami žmonės?“ – teiravosi į „Bangos“ redakciją užėjęs vyras. Anot jo, į prekyvietę nuėjęs jis pardavėjos buvo paprotintas žiūrėti, ką perka.


Nurodytoje vietoje prekiaujanti pardavėja žurnalistams tvirtino nesulaukusi nepatenkintų klientų nusiskundimų. „Aš ne viena prekiauju, čia prekiauja ir kiti žmonės. Mes gi turime visus dokumentus, nurodytos galiojimo datos. Būna, kad žmogui žuvis nepatiko – žinote, kaip yra, atrodo, kartu gaudo žuvis, bet jos irgi nevienodos. Mus tikrina – dažniausiai rytais iš pradžių patikrina dokumentus ir tik po to leidžia prekiauti. Tegu ateina žmogus, jeigu jis pas mus pirko“, – patikino pardavėja.


Klaipėdos apskrities valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos viršininko pavaduotojas Virgilijus Liepinis „Bangai“ teigė, kad tarnyba skundų iš prekeivių šviežia žuvimi Gargžduose pastaruoju metu nėra gavusi. „Prieš mėnesį buvome gavę nusiskundimą, kad žuvimi prekiaujama be ledo. Situaciją išsiaiškinome, turgaus administracija mums pažadėjo suaktyvinti kontrolę. Dažniausiai tokie prekeiviai turi maisto tvarkymo pažymėjimus ir produkciją veža tiesiai iš tiekėjo. Jiems privaloma žuvį laikyti tirpstančio ledo temperatūroje ir turėti pagavimo dokumentus.


Tarnyba atlieka planinius tikrinimus arba reaguoja į konkrečius skundus. Jų būna įvairių, tačiau dažniausiai tai pardavėjų ir pirkėjų konfliktai. Jei abi pusės nesusitaria taikiai, dažniausiai kreipiamasi į mus. Visuomet rekomenduojame prekybininkams susitarti tarpusavyje, nepatenkintam klientui grąžinti pinigus. Taip ir vartotojas laimi, ir prekybininkas išvengia nemalonumų“, – teigė V. Liepinis.


Eglė ŽADEIKYTĖ

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Daugiau straipsnių