Įvertinimas

Geriausiais įvertino ir du gargždiškius paštininkus


Visą balandžio mėnesį gyventojai galėjo pareikšti savo nuomonę apie „Lietuvos pašto“ darbuotojų aptarnavimą. Susumavęs rezultatus, „Lietuvos paštas“ antrąkart skelbia geriausiai klientus aptarnaujančių darbuotojų dešimtuką.


„Šių metų konkursas gerokai pranoko mūsų lūkesčius. Iš viso sulaukėme daugiau nei 3 tūkstančių gyventojų atsiliepimų apie mūsų darbuotojų aptarnavimą. Tai – dvigubai daugiau nei praėjusiais metais. Tikimės, kad šis konkursas taps gražia „Lietuvos pašto“ tradicija, kuri leis pagerbti geriausiai klientus aptarnaujančius darbuotojus“, – sakė „Lietuvos pašto“ Pašto tinklo tarnybos direktorė Inga Dundulienė.


Iš daugiau kaip 3 tūkst. gyventojų balsų daugiausia gerų atsiliepimų sulaukė laiškininkai Bronislava Alksnienė iš Sedos pašto (Mažeikių r.), Raminta Neniškytė iš Rokiškio pašto, Rima Plytninkienė iš Gudžiūnų pašto (Kėdainių r.), klientų aptarnavimo specialistės Lijana Andrulienė iš Kelmės pašto, Nijolė Puikienė iš Raudondvario pašto (Kauno r.), Virginija Mažonienė iš Gargždų pašto (Klaipėdos r.), Oksana Markina iš Vilniaus 1-ojo pašto bei Merkinės pašto (Varėnos r.) viršininkė Svetlana Micevičienė. Antrąkart į geriausiai aptarnaujančių darbuotojų dešimtuką patenka laiškininkai Sigitas Mackonis iš Linkmenų pašto (Ignalinos r.) ir Zigmantas Sermontis iš Gargždų pašto (Klaipėdos r.).


Konkurse nugalėjusiems darbuotojams atiteks „Lietuvos pašto“ prizai bei diplomai, pažymintys, kad šiame pašte dirba geriausiai klientus aptarnaujantis darbuotojas, ir kitos staigmenos.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Daugiau straipsnių