Darbas slaugytojai – nepasiekiamas

Darbas slaugytojai – nepasiekiamas

„Apie 30 metų dirbu slaugytoja. Mikroautobusais važinėju į darbą Klaipėdos universitetinėje ligoninėje, tačiau dėl karantino metu mažo keleivių srauto „Vežeta“ atsisakė šeštadienio ir sekmadienio reisų. Kaip nuvykti į darbą?“ – klausia Gargžduose gyvenanti slaugytoja.

Rizikuoja sūnaus šeimos sveikata

Slaugytoja pasakojo, kad yra nemažai moterų, kurios nevairuoja automobilių ir važiuoja į darbą įvairiose Klaipėdos gydymo įstaigose būtent mikroautobusais. „Iš matymo daugelį žinau. Medicinos darbuotojai dabar yra pirmose fronto linijose kovoje su koronavirusu. Tačiau atsidūriau tokioje situacijoje, kad nežinau, kaip reikės pasiekti darbą. Kol kas prašau sūnaus, kad jis nuvežtų, tačiau tuomet turiu rizikuoti ir jo šeimos, kurioje auga maži vaikai, sveikata“, – kalbėjo pašnekovė. Moteris įsitikinusi, kad „Vežeta“ turėtų užtikrinti darbininkų nuvežimą į darbą ir savaitgaliais, užtektų reisų ryte ir vakare. „Šiuo metu situacija tokia, kad negalime galvoti vien apie pinigus, vežimų atsiperkamumą“, – svarstė „Bangos“ skaitytoja.

Prie kiekvieno neprisiderins

UAB „Vežeta“ vadovas Romanas Galdikas patikino, kad per karantiną nuspręsta atsisakyti savaitgalio vežimų mikroautobusais į Klaipėdą. „Tik paskelbus pirmąją karantino dieną, keleivių srautas sumažėjo 70–80 proc. Tad darbo dienomis rytais ir vakarais dar vežame žmones, kurie dar vis dirba. Tačiau su kiekviena diena ir jų vis mažiau“, – sakė R. Galdikas. Išgirdęs slaugytojos situaciją, jis pakomentavo: „Suprantu, sudėtinga. Tačiau savaitgalį bevykdavo 1–2 žmonės. Prie kiekvieno nepastatysime po mikroautobusą. Be to, pardavėjų darbo grafikas vienas, slaugytojų – kitas, neįmanoma prisiderinti prie visų. Dabar darbas ir taip nuostolingas. Po rajoną dar siunčiami autobusai, tačiau nuvažiuoja 100 km ir grįžta tuščiomis, o kurą pilti reikia. Jau nekalbu apie mokesčius ir atlyginimus.“

R. Galdikas pasakojo, kad „Vežetoje“ dirba per 40 vairuotojų, šiuo laikotarpiu ypatinga atida skiriama transporto dezinfekcijai. „Vairuotojo profesija šiuo metu taip pat labai pavojinga, juk yra visokių keleivių. O kiek grįžusiųjų iš užsienio nesilaiko karantino“, – pastebėjo „Vežetos“ vadovas. Anot jo, dalis vairuotojų šiuo metu galbūt pasinaudos atostogomis, daliai galbūt bus taikomos prastovos. Dar tebesprendžiami šie klausimai. „Aišku viena, kad nenorime nieko atleisti. Tikimės šį laikotarpį išgyventi“, – sudėtingoje situacijoje optimizmo nepraranda R. Galdikas.

Agnė ADOMAITĖ

Asociatyvi nuotr.


Paieška

Naujienlaiškis

Žurnalisto pastabos

Išbandymas tik prasideda

Buvome pernelyg nerūpestingi. Atsipalaidavę ir beveik nieko esminio…

Plačiau »

Vilija BUTKUVIENĖ

Bendraukite su mumis Facebook

Savaitės klausimas