Baldininkų dovana pirkėjų pasitikėjimo nesugrąžino

Užsisakę komodą, stalčius turėsite pirkti atskirai – sarkastiškai R. Norgilo prekybinės firmos baldų salono darbą apibūdino į redakciją el. laišku kreipusis Gabrielė. Jauną porą nuvylė minėtos įmonės tiek baldų pristatymo terminas ir kokybė, tiek pardavėjos bendravimas, dėl kurio įvykę įvairūs nesusipratimai.

Tačiau firmos savininkai atmeta visus kaltinimus. Anot jų, per 20 darbo metų patirtį baldų sektoriuje nėra tekę sutikti tokių klientų, kuriems padovanoji nemokamai suoliuką, o šie vis tiek lieka nepatenkinti ir dar skundžiasi.

Staliuką gavo be pufo

R. Norgilo prekybinės firmos baldų salonai Gargžduose veikia dviejose vietose: prie knygyno ir Žemaitės gatvėje. Būtent čia įsikūrusiame baldų salone lankėsi ir besikreipusieji į „Bangą“. Pirkėjai čia vartė katalogus, domėjosi baldais keletą kartų.

„Šių metų birželio mėnesio viduryje užsisakėme tualetinį staliuką. Pardavėja Bronė Norgilienė sakė, jog staliukas atkeliaus su kataloge parodytu pufu. Viskas esą bus pagaminta per 2–4 savaites (Lenkijoje)“, – elektroniniame laiške rašo skaitytojai. Jie piktinasi, kad baldų sulaukė tik po pusantro mėnesio. Be to, trūko minėto pufo. Žmonės iškart kreipėsi į pardavėją, tačiau ji dabar tvirtino, kad pufas ir nepriklausąs. „B. Norgilienė pareiškė, kad galime jį užsisakyti už savikainą, t. y. 30 eurų! Už staliuką ir taip sumokėjome 185 eurus. Buvome įsitikinę, kad gausime visą komplektą“, – piktinosi laiško autoriai.

Teisybės ieškojo fabrike

Išgirdusi, kuo skundžiasi pirkėjai, B. Norgilienė iškart identifikavo konkretų atvejį. „Taip, tai buvo jauni žmonės, kuriuos domino tualetinis stalelis. Jie nesuprato, kad prie stalelio pavaizduotas pufas yra perkamas atskirai. Aš neprisimenu, kad būčiau sakiusi, jog viskas yra už vieno kainą. Galbūt ne taip manęs paklausė, galbūt ne taip suprato atsakymą. Kai jie kreipėsi su pretenzija, daviau ir fabriko telefono numerį, kad patys skambintų ir įsitikintų, kieno teisybė, neskleistų melagingų kalbų, jog apgaudinėju žmones. Fabrike jiems pasakė tą patį, pufas parduodamas atskirai. O pristatymo terminas visiškai normalus, juolab kad dabar vasara – atostogų metas, tad negalime tiksliai prognozuoti fabrikų darbo tempų“, – dėstė baldų prekyba užsiimanti Bronė.

Pirkėjų netenkino ir paties tualetinio stalelio kokybė. „Nudaužyti kampai, kuriuos bandė paslėpti tam tikra „koše“, subraižytos plokštės, klijais aptaškytas veidrodis, netikslūs išmatavimai, trukdę lengvai viską sustatyti“, – vardijo nusivylę pirkėjai. „Dar gražiau, – išgirdusi tokius priekaištus stebėjosi B. Norgilienė. – Kaip gali būti išmatavimai netikslūs? Juk fabrike viskas daroma. Dėl staliuko kokybės jie man nė puse žodžio neužsiminė“.

Geriau negu nieko

Baldų salono pardavėja akcentavo, kad įvykus nesusipratimui, klientams iškart pasiūliusi tualetinį staliuką grąžinti. Laiško autoriai tai patvirtina, tačiau akcentuoja, kad buvę apšaukti, o pasiūlymas grąžinti staliuką buvęs nemandagus.

Bronei nesuprantamos tokios kalbos – priešingai: ji kaip tik ieškojusi išeičių iš susiklosčiusios nemalonios situacijos. Visgi jauna pora apsisprendė staliuko negrąžinti. „Tada pasiūliau kompromisą – užsakiau suoliuką, derantį prie tualetinio staliuko. Svarbu, kad klientas liktų patenkintas. Man tokia dovanėlė kainavo 20 eurų. Tačiau daryk žmogui gera, o, pasirodo, vis tiek lieki kaltas be kaltės“, – ironizavo B. Norgilienė.

„Pardavėja mums išties užsakė ir padovanojo iš plokščių pagamintą suoliuką. Jis atkeliavo tik po mėnesio. Kokybė lyg pap­rasto panaudoto suoliuko, kurio spalva nė trupučio nepanaši į mūsų tualetinio staliuko. Vis dėlto geriau negu nieko“, – apibendrino nusivylę klientai.

Jie skundėsi ir dėl kainoraščio, kurį esą pamatė tik iškilus konfliktinei situacijai, tačiau Bronė aiškino, kad ir neprivalo jo kiekvienam rodyti. Tačiau kas paprašo, nė vienam neigiamai neatsakiusi – esą jokia čia paslaptis.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Daugiau straipsnių